Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedeljka do petka, od 8:30 do 16:30 časova. 
Van tog vremena, subotom i nedeljom, i u dane državnih praznika Federacije BiH i Republike Srpske korisnička podrška se pruža u režimu podrške van radnog vremena.
Zahtjevi korisničke podrške se podnose putem e-maila. E-mail adrese na koje se podnose zahtjevi zavise od proizvoda na koji se zahtjev odnosi.
 
 Sistemski hardware i software - email: info@unitradesoft.mojweb.ba
Telefonske konsultacije se pružaju samo u hitnim slučajevima na brojeve telefona:
 +387 49 340-765 i +387 65 631-465, Viber: 064/4346-120

Korisnička podrška van radnog vremena se pruža samo u slučaju hitnih zahtjeva. Vrijeme utrošeno za rješavanje zahtjeva u ovom režimu se množi sa faktorom 1.5.

Za direktan pristup Vašem računaru preuzmite ovu aplikaciju TeamViewer QuickSupport zatim pokrenite aplikaciju i pošaljite nam ID i PASSWORD

ZA CIJENE PROGRAMA MOLIMO VAS OBRATITE SE PREKO KONTAKT FORME!!!

0 0

Video

Brojač posjeta

Broj online korisnika: 1

Broj jedinstvenih posjeta: 6019

Ukupno pregleda: 52365